Lanýžové degustační menu

Když Sigma pomáhá Klub vyrobil roušky pro prodavačky a prodavače

Klub vyrobil roušky pro prodavačky a prodavače

foto: Petr Pelíšek

03. 04. 2020 - 16:28

Prvoligový SK Sigma Olomouc znovu ukázal gesto solidarity. Obchodní manažer Aleš Škerle spolus s hráči Michalem Vepřkem a Martinem Hálou dnes předali roušky pro prodavačky a prodavače olomouckých obchodů Billa. Roušky vyrobili v improvizované manufaktuře zaměstnanci SK Sigma.

Delegace SK Sigma předala v prodejně Billa v Dobnerově ulici několik druhů roušek – ve firemních barvách Billy, s klubovým logem Sigmy, i standardní. Roušky budou rozděleny do všech poboček Billy ve městě. Klub tak opět pomohl těm, kteří jsou v první linii. K tomu Aleš Škerle prozradil jednu chystanou věc. „Až skončí tohle nepříjemné období, máme v plánu zápas, na který pozveme všechny, kteří v těchto týdnech musejí pracovat s enormním nasazením. Snad to bude co nejdříve,“ řekl obchodní manažer SK Sigma.

SK Sigma Olomouc podpoří i olomoucké lékaře. Klub naplánoval fiktivní utkání, které bude nejen vzpomínkou na památný duel Hanáků s Realem Madrid, ale také příležitostí pro širokou veřejnost přispět na dobrou věc. Výtěžek ze vstupného totiž bude věnován Fakultní nemocnici v Olomouci.

„Sigma Olomouc ve spolupráci s Ticketportal připravila fiktivní utkání SK Sigma Olomouc MŽ- Real Madrid CF. Od tohoto utkání uběhlo na začátku března 28 let. Veřejnost si může zakoupit v síti Ticketportal virtuální vstupenku. Její cena činí 100 Kč, zakoupit lze jednorázově až 8 kusů, nakupovat lze opakovaně. Výtěžek ze vstupného bude věnován FN Olomouc na nákup toho nejnutnějšího, co jí v současné době chybí, roušky, další ochranné pomůcky a podobně,“ řekl Alice Zbraňková, PR manager SK Sigma Olomouc. Legendární zápas Sigmy s Realem navštívilo 14 213 diváků.
Ten, kdo přispěje, bude mít také slevu na zakoupení vstupenky na připravovaný dokument ke 100. výročí založení našeho klubu. Dokument bude promítán v Premiere Cinemas v Galerii Šantovka. „Jeho uvedení do kin plánujeme s ohledem na aktuální situaci v České republice a její další vývoj,“ uvedla Zbraňková.

Virtuální vstupenku je možné zakoupit pouze přes internet v síti Ticketportal, její cena je 100 Kč. Počet vstupenek k zakoupení nebude omezen (pozn. při každém nákupu max. 8 vstupenek, nákupy však lze opakovat), přispět tak lze i vyšší částkou než je 100 Kč. Prodej bude probíhat do 30. března do 30. dubna 2020. Zapojit se mohou také firmy a ostatní organizace, v takovém případě ať kontaktují marketingového manažera Davida Holly na e-mailové adrese david.holly@sigmafotbal.cz.

V minulém týdnu SK Sigma nákupem zásob pomohl Odbornému léčebnému ústavu Paseka. Od SK Sigma dorazila do Odborného léčebného ústavu Paseka zásilka dezinfekčních prostředků, pomůcek a dalších věcí pro pacienty i personál. „Právě tam dávali dvakrát dohromady po operací pana Hudce, našeho velkého fanouška. Vybrali jsme mezi sebou přes dvacet tisíc korun, přes kontakty pana Zukala se nám podařilo získat za dobrou cenu sto litrů dezinfekce od Farmakonu. No a nakoupili jsme i kafe pro sestřičky a lékaře, nebo křížovky pro ty, o které v Pasece pečují. Nakoupili jsme i nějaký papírové utěrky a podobné věci, protože všeho je tam nedostatek, a samozřejmě čokolády Merci jako poděkování sestřičkám,“ řekl Václav Jemelka. Ten jako uničovský rodák poslal svému městu také finanční podporu. „Navíc pan Grézl z firmy Haryservis nám jak dar přidal pětadvacetilitrový kanystr dezinfekce. Zítra by nám ještě měly dorazit roušky a rukavice,“ podotkl Jemelka.

Další články